Recenzie (1 143)
Krásny únik (2017)
Prima, ale Kousek není pro Mladý. Má bohužel i slabinky, jakože když pán odřídí tu celou cestu, a jakože trochu prvoplánový drive na nějaké ty festivalové a globeoskarové ceny, ale když člověk vidí co jde v posledních letech v kině, tak 5 hvězd je jasných.
Be Here Now (2015)
"kaylin" to vystihl, ale já dám 5 hvězdiček.
Jack Irish (2016) (seriál)
1. sezóna - Po počátečním lehkém rozjezdu v první epizodě už to bylo jen více a více milé překvapení. A místy velmi vtipné a téměř po celou dobu velmi svěží dialogy. Celkově 90%.
Jack Irish - Blind Faith (2016) (séria)
Po počátečním lehkém rozjezdu v první epizodě už to bylo jen více a více milé překvapení. A místy velmi vtipné a téměř po celou dobu velmi svěží dialogy. Celkově 90%.
The Young Offenders (2018) (seriál)
Tohle je fakt prča.
The A Word (2016) (seriál)
1.sezóna - 95% bez diskuse. Přesvědčivý Max Vento jako autistický kluk. A prosím tenhle seriál není jen autismu. Parádní soundtrack a bezkonkurenční české titulky od "datel071" z titulky.com./ 2.sezóna - 96%. Neuvěřitelně vtipné.
La casa de papel (Antena 3 version) - Refrigerada inestabilidad (2017) (epizóda)
Scéna na WC je boží.
Život Briana (1979)
Tohle si pouštíme pravidelně o Velikonocích a zatím se pokaždé hodně nasmějeme.
Obchod na korze (1965)
Po dlouhých letech viděno včera na ČTart a nemám co na hodnocení měnit. Parádní herecké výkony. Neumím si představit kdo z dnešních česko-slovenských herců by to dokázal věrohodně zahrát alespoň na čtyři hvězdy. Vedle loňského nejlepšího českého filmu tohle ční jako Everest vedle Sněžky.
Endeavour - Rekviem (2018) (epizóda)
Nejlepší z dosavadních posledních dílů.