Recenzie (1 153)
Star Trek: Discovery - Návrat Klingonů (2017) (epizóda)
Blábolení ve studiu na úrovni Modrý kód. Sice se tam zatím tolik nemává rukama jako ve STAR TREK: Picard, ale je to stejný šunt.
Star Trek: Picard - Season 1 (2020) (séria)
Ne všechny díly byly odpadové, ale jako celkem jednoznačně. Možná také proto, že jsem paralelně v časech koronavirusové karantény odsledoval všechny 4 řady epické THE EXPANSE.
Expanze - Série 2 (2017) (séria)
Pro mě osobně o malinko lepší než první řada, tudíž je hodnocení jasné.
Expanze - Série 1 (2015) (séria)
Někde na rozmezí 4 a 5 hvězdiček. Kdyby bylo o trochu méně příběhové vaty, tak dám 5.
Co naše babičky uměly a na co my jsme zapomněli (2018) (relácia)
A tihle tvůrčí zoufalci jsou čí příbuzní? Vylhané nic.
Malé ženy (2019)
Asi nezamýšleným kladem tohoto zpracování je, že obnaží jak je Emma Watson mizerná herečka.
Půjčovna masa - Série 2 (2020) (séria)
V podstatě souhlas s uzivateli Cervenak a 3DD!3. Dodal bych, že navíc oficiální netflix titulky psal někdo, kdo neumí česky.
Posledná aristokratka (2019)
Prostě prvoplánová legrace. Ale chápu, že se to někomu může líbit.
Tristana (1970)
Viděno znovu po dlouhých letech včera na ČT-art a v roce 2020 tenhle film už nemá co říct.
Endeavour - Série 7 (2020) (séria)
Ano, velmi slabá série.