Recenzie (150)
Superhrdina (2008)
Tyhle komedie jsou prostě moje guilty pleasure a Suprhrdina spolu se Scary Movie jim vládne. Jasné 4*, směju se u toho pořád i po letech.
Votrelec 2 (1986)
Super pokračování, byl jsem úplně stejně přikovanej, jak u prvního filmu. I z dnešního pohledu je tenhle film mazec, jak z pohledu efektů, tak děje, v roce 1986 z toho museli být diváci “vystřelení na měsíc”. Zvlášť u nás, kdy byl vrchol filmotvorby v té době tak maximálně Discopříběh. 90% je odpovídající hodnocení, taky se k němu přikláním.
Votrelec (1979)
U málokterýho filmu člověk zůstane jak přikovanej k obrazovce. Naprosto super filmový zážitek, málo mluvení, hodně napětí, sci-fi horor dle mého gusta. 100%
Antikrist přichází (2017)
Found footage horor na miliontý způsob aka Když si objednáš vlkodlaka, upírku a démonku z Wishe. Efekty, no co k nim říct, jako bych si je objednal z Wishe. Relativně v pohodě závěr, za kterej připisuju bod. I když je to vlastně stejně nesmysl, ale scénář si asi objednali z Wishe. Škoda jen, že toho antikrista ani neukázali. Asi nedorazil včas z Wishe, tak tam dali jen obrys. Celkově dávám za tenhle REC z Wishe pěkných 20%. Za závěr a za tu japonskou štávu, která byla docela cute, teda, když zrovna nebyla démonka z Wishe.
Wonder Woman 1984 (2020)
Opravdu, po jednom z top DC a komiksových filmů vůbec přijde pokračování jako takovejhle shit? WTF? Sorry, ale todle bylo na úrovni Asylum a Shaknada. Nejhorší CGI, co jsem za poslední roky viděl. Přirovnal bych to ke Catwoman s Halle Berry. Ale nejen efekty, ale i debilním dějem. Pascal hrozně přehrával, vypadal, že z toho měl docela prdel. Gadot byla neobvykle špatná, ale člověk jí to odpustí, aspoň se na ní dobře kouká. Jediný, co mě bavilo, poselství o chaosu, v připadě splnění přání všech. Jinak je to opravdu bullshit a DC by mělo hodit všechny, co tenhle film mají na svědomí, do jámy lvové. Hnus. 30%.
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Je to takový nijaký. Spousta věcí se opakuje. Originalita 0, charisma nových postav tak -100, závěr to trochu zachraňuje bych řekl. Stejně to táhnou původní postavy + Fichtner, a to je málo. Na druhou stranu, mám tyhle digibordely rád, navíc ten závěr opravdu není tak špatnej, jak jsem již psal. Nicméně, je to málo na nějakou větší stopu v paměti, jako u jedničky. 50% a to mám obě oči přihmouřené.
Dve nevesty a jedna svatba (2018)
Jako samozřejmě těžkej průměr, co bychom taky bohužel od českýho filmu čekali. Další z řady komedií natočených proto, aby měl český herec z čeho platit hypotéky. Na druhou stranu musim dát k dobru, že tady bylo poměrně dost fakt vtipných scén a proto se překvapivě dá tenhle film zkouknout i bez zhnusení nebo znudění. Jak málo už vlastně chceme po českých filmech, ach jo. Přesto si fakt slušných 50% zaslouží.
Noví mutanti (2020)
Velmi průměrná podívaná, po většinou nudný děj a nezábavné postavy s nevyužitým potenciálem. O to víc mě překvapuje, že režisér je fanoušek X-Menů, zdá se mi, že do tvorby filmu opět kecal někdo zhora. Dvě nejzajímavější postavy určitě Cannonball a Magik, nejhorší suveréně lesbická Indiánka, což jako hlavní postava filmu je dost špatný. Abych jen nehanil, tak efekty jsou super, je fantastický, co dnešní doba dokáže. O to víc mě mrzí, že takový potenciál není naplněný ani z daleka. Kdyby to nebyl Marvel a X-Meni, asi bych dal i nižší hodnocení. Film mě nebavil a nezanechal ani nějakou větší stopu. Vypadá to, že skutečně éra Marvelovek od Foxu se blíží konci, navíc tímto tempem by z toho byla jen škála nezajímavých filmů s dobrými efekty. Vypadá to, že se možná dočkáme začlenění X-Menů do MCU a proto mi i todle dílo přijde jako nechtěné dítě. 45%.
Experiment 21 (2020) (relácia)
Není to tak špatný, fakt. Dá se s tim zabavit a je to docela i zajímavý. Jak by se asi v podobný situaci cítil každý z nás, toť otázka. 50%
Vybíjaná: Choď do toho na plné gule (2004)
Skvělá komedie o sportu, který nikoho nebaví a přesto je z toho pořádné drama. Super vtipy, vtipné postavy a happyend. To je to, co chci od komedie. Na Vybíjenou se vždycky podívám rád. 100%