Recenzie (453)
Fargo - Season 1 (2014) (séria)
Nechápu, že jsem to ještě nehodnotil. Tak po nějaké době učiním tomu za dost.
Anjel Pána 2 (2016)
Byl jsem asi poslední v republice, který tuto pohádku viděl. Příjemný příběh i děj. Pro děti určitě velká výhra.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
4+ V porovnání s Mostem trochu slabší, ale Netflix je Netflix.
Simpsonovci - Grampy, Can Ya Hear Me (2017) (epizóda)
Po hodně dlouhé době jsem viděl díl a nebylo to tak špatné.
Teória veľkého tresku - The Collaboration Contamination (2017) (epizóda)
Výborný díl.
Coco (2017)
Pěkná "pohádka" s velkým podtextem ohledně nezapomínání na své zesnulé blízké ...
Rande naslepo (2017)
Několik výborných hlášek a situací, ale jinak tomu jde jen těžko uvěřit ...
Veľký dar (2017)
3+, Trochu nepravděpodobný příběh chytré holčičky.
Inštalatér (2016)
Pár slabších i trapných momentů, ale jinak dobré.
Pasažieri (2016)
Dobrý příběh. Konec je krásný jen jsem tam čekal děti, které by se mohli dožít 70 - 80 let, když měli možnost, tak výborné lékařské péče ...