Recenzie (164)
30 dní dlhá noc (2007)
Po rokoch pozrete znova a na danú tému jeden z najlepších kúskov.
Mladosť (2015)
Koncert jak Harvyho tak Caina ale kvalít veľkej nádhery to nedosahuje aj keď sa mi zdá že sa išlo podľa podobnej šablóny.Inak nádherný audiovizual ale k úplnej dokonalosti mi ešte niečo chýbalo.Trosku podhodnotené 3
Ostrí chlapci (2016)
Back to 70s krimi Russell ako vždy perfektný Goslingova rola trochu slabšia ale inak podarená jednohubka 3,5hvezdy
Vojnoví psi (2016)
Výborné zábavné dobre zahráte a do plaču že je to možné;-)
Podfukári 2 (2016)
Na jednotke som sa celkom zabavil ale fakt nechápem prečo práve z tohto filmu vznikla dvojka.Navonana extra cool ko.....
Možné světy (2000)
túto tému milujem a film je skvelý,Tilda ako femme fatale najednej strane ne ale na druhej je to zase uveritelne z pohladu pribehu.
Black Mass: Špinavá dohoda (2015)
Bol som prekvapený docela nízkym hodnotením.Ano,zaslúžilo by si to viac pamätných scén,ale lubilo sa mi zmapovanie udalosti a 4 hviezdy v rámci žánru úplne v klude..
Otcovia a dcéry (2015)
3 hviezdy Russellovi zbytok je múka....
The Poughkeepsie Tapes (2007)
Celkom zaujímavý nápad vytvoriť ,,seriall killer superstar´´a fakt mrazivá atmosféra.Prekvapilo
Viděl jsem ďábla (2010)
toto je top bez jedinej chyby