Recenzie (3 338)
Zámena (2010)
romantický doják kde tvůrci asi spíš sázeli klasicky na známě tváře než na obsah a kvalitu.
Líbánky pro jednoho (2011) (TV film)
není to třeba hned "házet do koše "Kdo má rád pilcherovky tak se mu film bude líbit.Já je přímo nevyhledávám ale pokud se mi některý trefí do nálady tak proč ne
Začať odznova (2016)
Příběh který měl dobrou myšlenku ale tak chaotické zpracování že mi přijde že ani tvůrcům nešlo o zážitek diváka ale o natočení něčeho,prostě něčeho
Pod kůží (2015)
Scénář až mikroskopicky rozpitval nitra všech aktérů které semlelo zjištění otce že to má jinak.Protože jemu se ulevilo jiným to zničilo život,který se jim zhroutil jako hrad z písku.Film jde do detailů naprosto ve všem a vidět ty dva chlapy v lese....
Obhajca (2011)
McConaughey opět nezklamal.O čem film je se píše v obsahu.Za mě :výkony hercú nadstandardní,dobrá kamera ale nekvalitní dabing kdy i dobře slyšící člověk měl problém v některých pasážích rozumět co herec odhuhňal.Dost to ubralo na kvalitě zážitku
Dokonalý šéf (2015)
Bradley má fakt pěkný kukuč ale to bylo všchno co mě na filmu zaujalo.Ta úporná snaha být nejlepší byla fakt přepálená a nacpat do kuchařských hábitů známé tváře mi přišlo lacině podbízivé
Smrt přichází do Pemberley (2013) (TV film)
Na mě to udělalo dobrý dojem.Tvůrci si pohráli se zápletkou i když se dalo tušit kterým směrem se děj bude ubírat.Dobrá kamera a musí se ocenit že scéna se snažila co nejvíc přiblížit době ve která se děj odehrával.Dobrá kamera,propracované kostýmy a interiéry.Tak jak to mám ráda,Dobré výkony herců a kupodivu dobrý dabing
Uprchlík na malinové loďce (2014)
Sny se mají plnit za každou cenu? A komedie?
Harmonium (2016)
tenhle žánr jaksi nemůžu pozřít.Na mě je až moc specifický.Fajnšmekři si v tom to svoje asi najdou.
Den na zkoušku (2011)
to mysleli tvůrci vážně?Ale bylo vidno že co neměl Chris v hlavě měl ve svalech