Obľúbené seriály (9)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Simpsonovci (1989)
Teória veľkého tresku (2007)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Hra o trůny (2011)
Kde bolo, tam bolo (2011)
Daredevil (2015)
Jessica Jones (2015)
Scream (2015)
Popravdě jsem se seriálového "Vřískota" bál od chvíle, co jsem viděl pár obrázku z natáčení. Bál jsem se, že se z toho stane patlanina obřích rozměrů. Že to bude nuda s naprosto imbecilním obsazením, nelogickým scénářem a nepropracovaným příběhem. A jsem hrozně rád, že jsem se mýlil. Z této série se vyklubalo příjemné překvapení. Příběh je vcelku zajímavý a poutavý. Styl vražd (useknutí hlavy, rozříznutí chlapec na židli, naseknutí kosou) je výborně zpracován. Atmosféra se drží po většinu dílů. A pak je tu můj naprostý favorit Noah a jeho vtipný nadhled a rozbor jako u Willa Grahama. Když to shrnu, když nesrovnáváte seriál s filmem, dostal by možná ještě víc. Ale za lehké odbočení od série odeberu jednu hvězdu. Jinak je to podle mě výborné.