Recenzie (132)
Nebezpečné želania (2002)
Hororová komedie, která funguje jak jako horor, tak i jako komedie... nechápu tak nízký hodnocení, cením tenhle horor
Metro (2004)
Musím říct že kdyby ta holka nebyla blondýna, tak ty její rozhodnutí fakt nepochopím... Každopádně jeden z těch lepších hororů
Psia duša (2017)
Tohle je skvělý.. Miluju pejsky a tohle bylo fakt silný.. hrozně cením
Iron Man (2008)
Iron Man je strop celýho Marvel studia... a to to celý nastartoval
Anjel Pána 2 (2016)
čekal jsem, že to bude špatný.. nakonec to docela překvapilo, pár věcí bylo vtipných, a docela to i bavilo, ale že by to byla nějaká ultra-úžasná věc se taky říct nedá.. takovej průměrák
Batman začína (2005)
kam se hrabe Affleck... Nejlepší batman byl a vždycky bude Christian Bale, ikdyž první díl není tak dobrý jako jeho dvě pokračování, i tak je to dost velká kvalitka.. a jsem rád, že takhle dobrý filmy jsou zrovna o batmanovi, protože žádnej jinej superhrdina se na něj ani nečape... ať vznikne cokoliv komiksovýho na tuhle trilogii e-e kámo
Spider-Man 3 (2007)
možná i o kousíček lepší jak jednička, ale na dvojku se to nečape ani náhodou... nevidím v tom až tak velkej propadák série jak se tu píše, akce byla fajn, záporáci průměrný až na Jamese Franca kterej byl skvělej... nepřekvapí to, ale myslím že ani neurazí...
Spider-Man 2 (2004)
tak třikrát lepší jak jednička... nebylo to tak přeplácaný, byli tam i chvilky kdy furt něco nehořelo nebouchalo nepřejíždělo, nestřilelo a tak... záporák stoprocentně lepší jak v jedničce, celkově jeho úmysly dávali větší smysl, než fakin skřeta v jedničce... asi jedinej film ze série co za něco stojí
Spider-Man (2002)
Přeplácaný, kolikrát hrozně moc chaotický a hrozně moc přehnaný...nechápu jak jsem na tom jako malej mohl ujíždět
Mike a Dave zháňajú baby (2016)
kdyby vybrali někoho jinýho než DeVina dal bych všech 5