Recenzie (17)
AZ-kvíz (1997) (relácia)
Když si dáváte své kafíčko a rádi by jste si zahádali a zjistili, že jste chytřejší než kde jaký diplomovaný vysokoškolák, zapněte si AZ- kvíz.Člověk se pár věcí dozví, ale většinou je to tam samá našprtaná encyklopedie.
The Frame (2014)
Tenhle film, je jako kdyby jste si dali odvar z makovice, kladete si spoustu otázek a naprosto nevíte o co tu vlastně jde. Pro mě nejzajímavější a nejpodivnější film, který jsem kdy viděla.
Blbý a blbší sú späť (2014)
Náhodou, ať je názorů plno na tento film. Já se u něj několikrát zasmála, ačkoliv z úvodní scény s katétrem mě trochu zamrazilo.Ale jinak skvělé, Jim Carrey a jeho typické ksichty jsou prostě bezkonkurenční.
Dust (2013)
Čekala jsem všelicos, podivný chlápek sleduje ženu a dítě, co z toho může asi vyjít,ale tohle mě na konci dost překvapilo, prostě brilantní !
O zapomnětlivém černokněžníkovi (1990)
Na tuhle pohádku se díky Karlu Heřmánkovi podívám stále znova a znova ráda, nebýt jeho hereckého výkonu v podobě černokněžníka, který prostě neměl chybu - hodnocení by šlo u mě dolů.
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Musím říct, že je to velice krásně zpracováno.Jako malá jsem se strašně moc ráda dívala a hltala každé slovo.Když jsem byla nemocná a jedla vitamíny a ovoce, vždy jsem si díky tomuto seriálu představovala, že do svého těla posílám obrovskou armádu, která je připravena zaútočit na bacily a bitvu vyhrát.
Vejška (2014)
Po vcelku zábavném Gymplu, jsem se těšila na Vejšku a tak trochu čekala pořádnou porci zábavy. Z celého filmu jsem si vzala jen to, že některé ženské jsou pořádné zlatokopky a že s graffitů může být umění, když to člověku jde od ruky. Ovšem musím tady vyzdvihnout pana Krause, který tam neměl chybu v roli velice vlivného otce, je to prostě borec.