Recenzie (831)
Coffer (2014)
Lotta má opravdu nevšední domácnost :-) Kraťas se mi hodně líbil, na pět hvězd nemá kvůli konci, ale i tak velmi dobrá atmosféra.
Not So Fast (2014)
Dvakrát jsem se zasmála, poprvé absurdní situaci při (zdárném) pokusu budovat napětí, podruhé konečnému rozuzlení.
See You Soon (2014)
Sandberg mohl z námětu vytvořit zase svou klasickou, lehce mrazivou jednohubku. Ale řekl si - ne. Na ploše několika sekund žádný zázrak nevykouzlil, závěr zklame.
Attic Panic (2015)
Zase povedená jednohubka v šabloně žena-místnost-duch, ze které trochu mrazilo. Sandbergovy kraťasy se mi zamlouvají.
Cam Closer (2013)
Ano, tento snímek působil, že má odfláknutý konec. Přesto atmosféra se ze začátku nevyvíjela zle, takže za tři *.
Pictured (2014)
Dobře natočené, slušný pokus o atmosféru, která však za Lights Out přeci jenom pokulhává.
Garfield (2004)
Takovýchhle nevtipných, šablonovítých věcí už vzniklo bezpočet. Proč bych se tedy měla rozplývat zronva nad (hrubě nepovedeným) filmovým přepisem Garfielda? Dvě hvězdičky za technickou stránku a dabing.
Michal Pavlíček - Beatová síň slávy (2006) (koncert)
Naprosto špičkové, jak skladby tak provedení!
Manituova topánka (2001)
Příjemné překvapení, film mi přišel jako solidní parodie s několika hodně dobrými fóry a nápady. Mám z něj na míle lepší pocit, než při následné parodii na (nejen) Star Trek. Tady naprosto v pohodě dávám čtyři*.
Dobrodružstvá mladého Indianu Jonesa (1992) (seriál)
Tak, z těch dílů, které jsem viděla - z hlediska výpravy jsem byla spokojená, za to příběhy se mi nelíbily. Kromě dvou mě nijak nezaujaly, spíše nudily. Ani se nesnažím srovnávat s filmovou předlohou, prostě se ze seriálu dalo vytěžit podstatně více. Z toho důvodu dávám pouhou jednu hvězdu.