Posledné recenzie (328)
Horiace Mississippi (1988)
Tohle je prostě geniální, od výkonů Hackmana a Defoeho, přes vykreslení atmosféry "buranského" Mississippi až po pozvolna gradující děj se skvělým vyvrcholením. Jasných 5 hvězd.
Bratia (2023)
Nejlepší český film za hodně dlouhou dobu vykreslující osud rodiny Mašínů a dalších participantů na jejich "operaci" v plné nahotě. Ano některé historické události ve filmu chybí, ale v rámci časové dotace dokázali Bratři vytěžit maximum. Navíc je film poměrně historicky přesný a dává skvělý vhled do toho jakým těžkostem museli Mašíni a jejich spolubojovníci při útěku čelit a jaké nelidské zacházení pak čekalo jejich rodinu. Pro všechny, kdo se chtějí o této etapě českých dějin dovzdělat by měli být bratři absolutní povinností.
Mierotvorca (1997)
Ano, je to americká blbost, téměř žádná věc ve filmu nedává smysl, ale vše nějakým zvláštním způsobem funguje dohromady, že jsem se po čas celého filmu bavil a ani si stupiditu jednotlivých scén moc nepřipouštěl. Navíc hudba Hanse Zimmera celé dění krásně podkreslovala a dokázala z filmu společně s hlavní hereckou dvojicí vyždímat maximum.