Recenzie (149)
Most špiónov (2015)
Super snímek, nebýt ale Hankese tak si myslím, že by to nebylo ono. Nicméně Mark Rylance taky skvělý... "would it help?". Mám rád poválečné filmy a kor s touhle tématikou. Musím taky vyzdvihnout výtečnou kameru, která zde byla fakt perfektní, jiné styly záběrů, než jsme zvyklí. Nicméně zase na druhou stranu nepochopím, v každé scéně, kde byly uvnitř nějaké budovy, tak přesvícené okna, jak kdyby tam prostě svítili lampy. Těžko říct, jestli záměr o určitou atmosféru, nicméně občas to fakt škodilo. Celkový dojem ale určitě hodntím 85%, na konci jsem fakticky byl napjatý a nevěděl jsem, jak se to vyvrbí. Shlédnuto v Pardubickém Cinestaru.
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Ždímání z posledního. Trochu zamotaný díl, kdy se skoro nic neděje, sice s eneví jak to všechno skončí, ale přijde mi, že se do toho zamotali i sami tvůrci. Je dobře, že je to už poslední díl. Celkově po druhém dílu to bylo horší a horší. 65%
Black Mass: Špinavá dohoda (2015)
velice zvláštní film. Místy fakt dobrý, místy tomu dost chybělo. Nesourodost dějů a zbytečný dějový linie. Nejpříšernější byla asi Dakota Johnson, která ale opravdu hrát neumí, to byla fakt směšnost ten její "výkon". Depp byl parádní až krutopřísný, kdybych se o to nezajímal, tak s těží bych ho poznal. Nevím no, očekával jsem víc. 65%
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Není to nic extra, ale sem tam je to vtipný. Trošku úsměvný jak to někdy doopravdy chodí v českých bazarech. Ale nějaký hlubší podtext bych v tom nehledal. 70%
James Bond: Spectre (2015)
Celkem podhodnocený Bond. Mě se to celkem líbilo, ačkoliv dějová linie nezapadala tolik do sebe. V každé scéně chtěli nějakou akci a tak ždímali jak se dalo, nicméně to není tak zlé, ale už je to asi opravdu těžký přijít s něčím novým, kor po tolika letech co Bond běží. Nechápu proč by měl být Craig v další bondovce, vždyt tady to tak hezky končí. Bautista se hodil jako záporák, ačkoliv řekl snad jen dvě slova a Christoph Waltz opět bezkonkurenční. 80%
Santa je úchyl! (2003)
Taková dobrá oddychovka na večer, celkem slušný humor, kravina, která fakt pobaví. 70%
King Kong 360 3-D (2010)
Letos jsem na tom byl v Hollywoodu a byla to paráda, vůbec o tom, že něco takovýho je jsem nevěděl, o to víc jsem byl překvapenej a nadšenej. Stojí to za to. Je to opravdu jak kdybyste tam byli. 90%
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Super závěr staré série, nejvíc mě bavili asi medvídci a jejich planeta a taky závěr vztah mezi Lukem a Vaderem. Nicméně proč jsem nedal celch 5 hvězdiček je ten zbytečnej a nesmyslnej začátek Jabou the Huttem, kde ta otřesná párty a nesmyslná "poprava" na poušti byly fakt zbytečný. Jinak ale dobrý. 85%
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Vskutku geniální a impozantní, příběh naprosto famozní a na tehdejší dobu co dokázali natočit, klobouček. 90%
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Tenhle díl jsem viděl jako dítě a jednou, vůbec jsem si ho nepamatoval a nikdy mě to tolik netáhlo to star wars šílenství, až dnes pár měsíců před VII. séríí jsem si pustil tenhle, a musím říct, že jsem mile překvapen. Je to fakt paráda co se tehdy točilo za filmy, triky nejsou vůbec špatný a celkově ten film bere dech, příběh je boží. Nevím co víc dodat, jdu na další díly. 90%