Recenzie (119)
Saw: Hra o prežitie (2004)
Drsné,promyšlené, se se zápletkou kterou si úplně vychutnáte a po konci filmu jen nevěřícně koukáte na titulky a říká te si bože to musím vidět znova. Nemám rád horory ale tohle je úplně něco jiného s chutí a nadšení se nato kdykoliv rád znovu podívám
Taxi 2003 (2003)
Podprůměrný film který kromě vtipného začátku s TGV moc nezaujme. Nápad z prvního filmu už se vyčerpal spolu se zábavností. Navíc změna kol na pásy se nehodí snad ani do Béčkového filmu. Opravdu vidět podruhé už ani nemusím.
Simpsonovci vo filme (2007)
Miluji Simpsonovi a hltám každý nový díl. Na film jsem se jako každý fanoušek moc těšil a musím říci, že mě nezklamal. Smíchu a zábavy je od začátku dosti a nedá se říci že by oproti klasickým dílům seriálu nějak zaostával. Bohužel ke konci už trochu docházeli nápady (asi to bude tím že má více než 20 minut)- proto o hvězdičku méně.
Next (2007)
Velké očekávání a minimální naplnění tak by se dal jednoduše popsat tento film. Jedna Hvezdička za Nicolase Cage a druhá za zajímavý nápad. Bohužel na nic jiného se film nezmohl což je velká škoda.
Gympl (2007)
Na tento film jsem šel s názorem, že už nic nového a zábavného nebude po filmech Snowborďáci, Ro(c)k podvratáků a Rafťácích. Ale nic z obav se nevyplnilo, film zaujme od začátku do konce kde se budete bavit a předvede normální život na gymnázium. Plus skvělé herecké obsazení.
Václav (2007)
Netradiční český film ve kterém exceluje Ivan Trojan. Bohužel kromě něho je to jen slabý průměr u které ho se občas zasmějete, ale převážně budete nudit.
Ghost Rider (2007)
Tak nevím co se vám natom vše nelíbilo, ale mě ten film chytil už na začátku až do konce jsem se bavil. Příjemný a zábavný film + Nicolas Cage které vždy můžu.
Eurotrip (2004)
Nejlepší teenage komedie. S určitě nejlepší písničkou.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Úžasný film, který jsem viděl už mnohokrát a ještě mnohem víckrát se na něj podívám.