Recenzie (7)
Kmeny (2015) (seriál)
Stačil mi díl Hooligans......Jak chce někdo dělat dokument když ho ty lidé mezi sebe nepustí.Díl je pojmenovaný Hooligans, ale kromě ukradených nahrávek z rvaček Sparty a Baníku tam o Hools nebylo nic.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Tento seriál mi absolutně oslnil.... nelze nic vytknout......
Mestečko South Park (1997) (seriál)
Naprosto geniální seriál,který mi provází už od mých dětských let.Narozdíl od seriálů jako jsou Simpsonovi a Dva a pûl Chlapa nové díly neztrácejí na kvalitě.Opravdu mohu doporučit. PS: abyste pochopily některé vtipy, tak je dobré mít všeobecný přehled a vědět něco o dění v USA.....jednoduše pokud chcete pochopit pravý smysl a humor seriálu tak nesmíte být blbec, jinak se budete smát pár sprostým slovům.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Osmý díl je absolutní zesměšnění značky Star Wars.... nic tak pitomého jsem snad nikdy neviděl....
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Pro mě seriál naprostá bomba, škoda že kvalita u novějších dílů jde rapidně dolu :-( Bez Sheena je seriál poloviční, navíc u posledních sérií se velmi často sklouzává do tak trapného humoru že je mi stydno za ty herce..... málo kdy to píšu, ale zde se mělo skončit včas alias po 8 sérii, takto je z toho nedůstojný konec úžasného seriálu... 1.serie - 100% 2.serie - 100% 3.serie - 100% 4.serie - 100% 5.serie - 100% 6.serie - 90% 7.serie - 90% 8.serie - 90% 9.serie - 40% 10.serie - 40% 11.serie - 10% 12.serie - 10%
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Podle mého názoru se jedná o nejlepší film z prostředí MMA! :-)
Ples príšer (2001)
Pro mě velké sklamání....celý příběh byl takový nemastný, neslaný....