Recenzie (295)
Šarlatová ulice (1945)
E.G. výborný, ale vadila mi jednoznačnost padoušství mladého páru a taky natahovaný konec. Chtělo by to o půl hodiny zkrátit.
Pete Kelly's Blues (1955)
Škoda, že hlavního hrdinu nehrál Lee Marvin, Webb mi připadal naprosto dřevěnej. A děj taky slabota.
Předseda (1969)
Film zjevně vychází z tehdy módní vlny bondovek a jim podobných filmů. Tohle je ale fakt dost velká slátanina. Jen s úctou ke G.P. dávám dvě hvězdy.
This Side of the Law (1950)
Tulák je najat právníkem, aby hrál 7 let zmizelého člena bohaté rodiny. Jde o dědictví, jak jinak. Film to není vůbec špatný, pokud přijmete fakt, že manželka ani ostatní členové rodiny hned nepoznají, že není ten pravý. Skvělá scéna ve studni.
Life Begins at Forty (1935)
Zajímavě vykreslené postavičky kolem venkovského vydavatele novin. A svolání prasat do útoku nemá chybu. Pig, pig, pig!
V zajatí minulosti (1942)
Asi jsem cynik, ale říkal jsem si, že by ho měli praštit po hlavě potřetí, aby si konečně vzpomněl.
Žena dvou tváří (1941)
Garbo tady strašně přehrává, coby lyžařská instruktorka mluví jak královna ze Sáby.
Le bambole (1965)
Několik povídek, u nichž úroveň vtipnosti postupně klesá.
Pokušení (2009)
Jedno z pravidel amerického filmu: je-li v domě velké okno, musí z něj někdo vypadnout. Blééé.
Černý pirát (1926)
Jen upozornění - to není kolorovaný, ale barevný film, natočený na tzv. dvoustopý Technicolor (podle IMDB je to "2-strip Technicolor" = "two strips of dyed film, cemented together").