Recenzie (295)
Moji přátelé III (1985)
Už to není úplně ono, ale třeba scénka v letadle mě dostala.
Stalo se jedné noci (1934)
Když porovnám přehrávané herectví českých zejména hereček té doby, tak Claudette Colbert je naprosto přirozená... a o Clarkovi Gable nelze vůbec pochybovat. Nechápu některé komentáře zde. Tohle je fakt matka romantických komedií a uspěla by i po roce 2000.
Přátelé Eddieho Coylea (1973)
Nuda a šeď. Ani můj oblíbenec Mitchum mě nedostal přes prvních 20 minut.
Princezná z mlyna (1994)
Na to, že to natočil Troška, je to skoro zázrak.... i po 30 letech je to fakt hezká, vtipná pohádka s krásnou Eliškou a dalšími postavičkami.
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
Vykradený Anděl Páně... tedy alespoň ze začátku. Trojka podvodníků a zlodějů, Svatý Petr co jde chlastat do hospody a ani si nevšimne, že mu ti zloději ukradnou klíč, který navíc ještě ztratí. Proboha, zbavte nás už Janáka. Pak už bohužel nezbylo, než zmáčknout magické tlačítko OFF na ovladači.
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Slátanina.
Čarodejník (1997)
Já tak nadšený jako ostatní nebyl... předvídatelné, spousta logických nesrovnalostí. Právník umlátí manžela a nic se nestane. V manuálu - byť interním, bylo napsáno, že první žádost o náhradu škody nebo peníze na léčbu se zamítá. To by si přece žádná firma nedovolila dát kamkoliv písemně. Takže nakonec hodnotím jako hovadinu, kterou jsem tedy alespoň dokoukal do konce. Jo a láska, že tam bude, to bylo taky ložené. Čekal jsem od Coppoly podstatně víc.
Omyl neplatí (1958)
Uřvaný pokus o zlodějskou komedii. Nechal jsem se zlákat vysokým hodnocením zde, ale přes dvacet minut jsem se nedostal. Ale Claudia fakt k nakousnutí.
The Shadow on the Window (1957)
Kdyby ten scénář alespoň dával trochu smysl... nikdo mi nevysvětlí ty tři magory, co nevezmou roha. Scénář děravej jak emantál.
The Big Operator (1959)
Tak něco jako odborářský noir... Slátanina, nejlepší je bitka na konci, co by mohla kandidovat na grotesku.