Posledné recenzie (5)
Skutočná guráž (2010)
Opravdová kuráž je pro mě absolutně skvělý filmový zážitek a to nejen díky mému velice oblíbenému Jeffu Bridgesovi, který zde opět předvedl parádní herecký výkon, ale samotný děj mě doslova dostal. Celý příběh doprovází skvělé vypravování Hailee Steinfeld. Asi nikdy nezapomenu scénu kdy Hailee smlouvala o prodeji poníků. Pro mě super snímek a ztvárnění kovbojů je naprosto super. Všichni se zkaženými zuby a špinaví jak horníci. A prskání při mluvě od Barryho Peppera dává filmu správný říz a westernovskej nádech. Za mě 5 hvězdiček.
Big Lebowski (1998)
Big Lebowski je pro mě filmová rarita. Není co vytknout, jde zde jen vše vychválit. Dávám 5 hvězd a myslím, že zaslouženě. Nemohu než jen doporučit. Pro mě skvost mezi filmy. A Jeff Bridges jako nezaměstnaný flákač, povaleč, pijan a hráč bowlingu mě prostě dostává. A hlášky Johna Goodmana na bowlingu sou nezapomenutelný. "Sem tady jedinej kdo nes*re na všechny pravidla ? Napiš si nulu ! Smokey příteli napiš si osmičku a bude tě to bolet... budeš pod drnem." A spousta další super hlášek. Kdo tento skvost neviděl, určitě by to měl napravit.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Díky tomuto filmu jsem si nějak více všiml Toma Hardyho a od té doby patří mezi mé velmi oblíbené herce. Ztvárnění Tommyho válečného dezertéra a správné ringové mlátičky mu neuvěřitelným způsobem sedlo. Dávám filmu 5 hvězd.