Recenzie (142)
Kytice (2000)
Docela se mně to líbilo, hlavně Polednice a Svatební košile. Brabcova kamera je samozřejmě krásná, hudba jakbysmet, ale stejně si o něm a jeho filmech myslim své, už proto, že tohle je jeho daleko nejlepší dílo.
Sněženky a machři (1982)
Studenstká klasika a studna hlášek...jedna za všechny: Že to nic cinká jak lahve!