Recenzie (672)
Alma (2022) (seriál)
Osobně se hororům vyhýbám a po letech jsem si potvrdila, proč tomu tak je.
Alma - Stíny (2022) (epizóda)
Klesáme nějak na úrovni. Opravdu by mě zajímalo, jak ve dvou lidech vyprostit nebožáka, který plave 3 týdny ve vodě v hlubině jeskyně, kam se dostane jen dron a to bez jídla.
Normální lidi (2020) (seriál)
Cesta dvou těžce narušených lidí.
Oz - Série 1 (1997) (séria)
Naivně jsem očekávala nějaký příběh nebo několik prolínajících se příběhů. Dočkala jsem se jen planého filosofování bez hlavní postavy. Vypravěč mi šel hodně na nervy. Další série si nechám ujít.
Stanice 11 - Wheel of Fire (2021) (epizóda)
Fajn, už ve 14. minutě víme, že smrtící virus přišel z Moskvy :))), to snad není pravda.
Důvěrnost (2022) (seriál)
Úplná ztráta času.
Ozvěny - Gina (2022) (epizóda)
Předchozí epizody promrhaly potenciál. Byly velmi matoucí a ne příliš dobře zpracované, což se pak odráží v celkovém hodnocení seriálu.
Ozvěny - Home (2022) (epizóda)
Jakmile se objeví hrůzostrašné bezpohlavní stvoření jménem Karen Robinson, něco bude špatně. Pohled na ni je prostě děsivý a netuším, jak se něco takového může uplatnit na obrazovkách. Je to chodící Basedowka ve finálním stádiu.
Advokát - Série 1 (2022) (séria)
Poměrně jednoduchá, přímočará, často předvídatelná oddychovka s dobrým obsazením. Nic moc extra v tom nehledejte.
Advokát - Porotce číslo sedm (2022) (epizóda)
Už jsem měla obavy, že nepřijde na přetřes ruská mafie, Putin a GRU. Nyní jsem klidnější.