Recenzie (1 871)
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
joo, Samík pořád umí. Fakt jsem si tohle narozdíl od prvního dílu užil. Teda mohli si odpustit ty dvě buzerantky matky. Olzenka jako padůch byla fíborná.
Temnota (2016)
NUDA PRO DĚCKA
Moon Knight - Bohovia a monštrá (2022) (epizóda)
závěrečná epozoda bya supr
Bloodline (2018)
Stifler a denní šlapka Patty si hrají na Dextera :)
Srdcu nerozkážeš (2017)
tohle bylo fakt pěkně blbě. Kde přesně měl být ten film vtipný?
Všetky staré nože (2022)
chjooo, to byla další zbytečná nuda....
Moon Knight - Hrobka (2022) (epizóda)
namachrované díl
Ninja z New Yorku (2021)
tý jo, to byl nářez Nevím jestli to byl záměr tvůrců, nebo to bylo fakt tak blbý. A to jako ve všem :) nicméně sem se řezal jak blbé, prostě komedija, jak turecké hvězdné války.
Everly (2014)
a mě to docela bavilo, Salmička je furt šelma
Amerika: Film (2021)
ožiivlá hodina dějepisu. Přesně takhle to tenkrát bylo. Po dlouhé době jsem se u animáže vážně řezal jak blbé :)