Posledný denníček (6)
Hvězdné datum 258249, povrch planety poněkud kopcovitý hlavně když jdete pěšky z Brna do Nového Města na Moravě :)
Hlásím se po dvou týdnech, život jede na plné obrátky co si budem :). Co se týče filmu a seriálu moc jsem jich neviděl.
Seriály:
One Piece (Crunchyroll): Luffy jde zmlátit Kaida
Twin Peaks (Skyshowtime): Co jsem slyšel legendární seriál Davida Lynche (Štěpán říkal). V horském americkém městečku poblíž hranic s Kanadou, se najde mrtvá žena zabalená v igelitu (Wrapped in Plastic). Do města teda vyráží velice bizardní agent Cooper z FBI ale není to jediná bizardní postava co v seriálu je mužu uvést ženu s jednám okem nebo ženu co chová kousek dřeva jako dítě. Peak celého seriálu u mě zustává 3. díl a jeho konečná snová sekvence.Celkové hodonocení je tedy 3/5, pořád to je nadpruměr ale někdo porád bere 3/5 jako něco špatneho :)
Filmy:
Road house (Prime): Byl to remake filmu z 80. let, kde hral Patrick Swayze, ten jsem neviděl takže nemužu srovnávat. Bojová choreografie byla celkem obstojná ale finální bitka na holé pěsti s hlavním bijcem, kterého hrál UFC fighter Connor McGregor nebyl tak uspokojivý jak bych chtěl, proto jsem filmu srazil jednu hvězdičku. 2/5
Mission: Impossible - Fallout (Skyshowntime): 6. díl akční serie Toma Cruise, všechny ostatní díly jsem viděl a tento poslední mi zbýval. Hlavní záporák Henry Cavill s knírkem takže jsem tomu chtěl dát plný počet, ale kvalita toho filmu byla nižší než jsem čekal. Tom Cruise se snaží zastavit syndikát (záporná organizace z předchozího dílu), který ukradl plutonium se kterými chce zničit ledovec někde v Kašmíru (oblast na hranicích Číny, Indie a Pákistánu). Normálně bych dal 2/5 ale závěrečná fatalita našeho seriálového zaklínače to vyhnala na 3/5.