Recenzie (107)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Mám pocit, že už jsem na tyhle filmy trochu starý...
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Velmi příjemná podívaná - pro mne snesitelnější než Kingsmen,
James Bond: Spectre (2015)
Možná jsem měl po Skyfall příliš velká očekávání, ale přišlo mi, že je to taková splácanina...
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
V něčem možná nejstartrekovější star trek :-) Příjde mi, že nejlépe vystihuje esenci objevování a dobrodružství ve vesmíru.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Velká očekávání se promítla na plátno a bylo to... skvělé v kině, ale po pár týdnech už si na to pomalu ani nevzpomenu. Možná i proto, že už je mi o 20 let víc, než když mě zcela uchvátily první Hvězdné války...
Stratení v Mnichove (2015)
Už dlouho jsem se u českého filmu tak nebavil! V první půlce jsem byl trochu zmatený, ale následná "dokumentární" část mě usadila zpět na zem. Nejvíc se mi asi líbil výkon Martina Myšičky.
Ant-Man (2015)
Dobře obsazená komiksovka, která není až tak moc zapletená do Avengers univerza, takže se dá koukat i bez dalších kontextů. Naopak, zastávka na základně Avengers patří k nejslabším momentům filmu. Akce je ve srovnání s ostatními komiksy překvapivě svěží a příjemně sebeironická (vrhání hraček atp.).
Star Trek: Vesmírna stanica DS9 (1993) (seriál)
První tři série se DS9 rozjíždí, ale pak je zcela strhující.
A zasa tí Mupeti! (2014)
Mnohem slabší než první díl, zdaleka není využitý potenciál herců. Zato potěšily camea různých herců (např. McAvoy).
Na hrane zajtrajška (2014)
Po dlouhé době film, který nesází jen na akci, ale i na příběh. Drží napětí a pozornost diváka od začátku do konce. Moc příjemné...