Posledné recenzie (26)
Votrelec 2 (1986)
První Alien má super antiutopickou atmosféru a nechá člověku v hlavě spoustu otázek. No, druhej díl to všechno vezme a krásně zahodí. Z perfektního organismu je najednou jen havěť, kterou pár výstřeli zabije kterákoliv postava. Člověk by asi mohl argumentovat tím, že mariňáci mají to nejlepší možné vybavení, proto tomu tak je. To ale nic nemění na tom, že to absolutně ničí všechno, co na Xenomorphech bylo zajímavý. Nepřipadá mi adekvátní, aby oba dva filmy sdíleli hodnocení, původní Alien je geniální, pokračování je jen (na svou dobu) lehce nadprůměrnej akčňák.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
I když by to mělo být naopak, čím jsem starší, tím víc se mi film líbí. Některé pasáže jsou možná až moc crazy, ale to nic nemění na tom, že se člověk celé trvání filmu baví a Ramona Flowers je vlastně snem každého trochu podivného kluka. Dokonce i soundtrack je super, jen je škoda, že film není delší.
Lúzri z Wall Street (2023)
Super popcornovka, chvílemi možná až moc přemotivovaná, ale to mi vůbec nevadí. Jen se nemůžu zbavit pocitu, že až film uvidím mimo kino, budu muset hodnocení snížit.