Obľúbené seriály (5)
Temný prípad (2014)
Simpsonovci (1989)
Archer (2009)
:D :D Muhahahaha :D Anooo, to je on, mého srdce šampión.. Dokonalá vykreslenost sebestřednosti a egocentrismu jednoho hlavního tajného agenta... love that shit
Griffinovci (1999)
To jo, první dvě série fakt nuda a jen seznamování s hlavními i vedlejšími hrdiny. Ale ten styl humoru co pak nastoupí, to je fakt bomba.
Scrubs: Doktůrci (2001)
Dokážete si uvědomit, kolik jsem ztratil času, když už jsem to sledoval po třetí? Kolik jiných seriálů a filmů jsem mohl vidět, kolik lásek jsem mohl políbit, kolik alkoholu a pervitinu mohlo kolovat v mých žilách? Ničeho nelituji, protože když poznám dobrý a kvalitní humor, klidně si ho budu pouštět do konce života. Takže je čas si to jít pustit počtvrté.