Obľúbené seriály (10)
Xavier: Renegade Angel (2007)
Rick a Morty (2013)
BoJack Horseman (2014)
Mr. Robot (2015)
Proč? 13x proto (2017)
Černé zrcadlo (2011)
1. série: postupná gradace s každým dílem, celá série se nese v orwellovském duchu, hlavně 2. díl, super
Perníkový tatko (2008)
The Punisher (2017)
Super, nasranej Frank, hidden blade, zabijeni malo, ale kdyz uz tak stoji za to, delka me nevadila, prislo mi to lepsi nez kdyby to bylu uspechany. 9/10.