Recenzie (520)
Hodiny (2002)
Filmový koncert Meryl,Julianne a Nicole.Je to super,že sa občas objaví takéto nadčasové,originálne veľdielo.
Tajomná rieka (2003)
Kde sa asi podel ten Sean Penn z U-Turnu?
Stratené v preklade (2003)
V podstate to všetko presne za mňa povedala Galadriel.
Million Dollar Baby (2004)
Tak tento film zvládol Clint na jednotku.Skvelá dráma o boxerke, ktorá sa cez nesmiernu drinu a podceňovanie dostane skoro až na vrchol boxerského Olympu.Potom je to všetko v prdeli,no a ten koniec,sánka dole šéfe Clinte.
Čierna krv (2007)
Brutálny herecký výkon Daniela,cynika neúprosne idúceho za svojim cieľom.
Núdzový východ (2008)
Celkom fajn film a to jedine a jedine kvôli Kate.Obyčajný príbeh podaný pútavo a ľudsky.A mimochodom,Leo ma zase raz presvedčil o svojom neherectve.
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
O poznanie horšie ako jednotka,ale záleží na tom,čo od tohto filmu očakávate.Ja som čakal po jednotke akciu a zábavu a tej sa mi dostalo vrchovato.Je pravda,že dej nie je bohvieaký a niektoré dialógy tiež,ale aj tak to malo šmrnc a mne sa to páčilo.
Sherlock Holmes (2009)
Skvelý Mark Strong,Jude Law,ale všetkých jednoznačne zatienil Robert Downey Jr.Akčné a trochu hororové spracovanie príbehu z digitálneho Londýna 19.storočia bolo jednoducho fajn.Guy Ritchie sa predviedol v plnej paráde,dávno som sa tak nebavil,ako pri tomto filme.
Decká sú v pohode (2010)
Skvelá rodinná dráma,ktorá si ma získala svojou úprimnosťou.Skvelé výkony Julianne a Annette,Mark Ruffalo si plne zaslúžil byť len biologickým otcom.
Čierna labuť (2010)
Mám rád všetky filmy s Natalie,podľa mňa je veľká herecká osobnosť,ale tu je proste famózna.Skvelý scenár a réžia,ale bez nej by to nebolo to pravé orechové.