Obľúbené filmy (10)
Surfistka (2011)
Tento film sem viděla už víckrát a vůbec toho nelituji. Je to pravdivý, má to svou jiskru. Dokonce mi někdy u konce i ta slzička ukápne.
Nedotknuteľní (2011)
Pre moju sestru (2009)
Divergencia (2014)
Zajímavý nápad na tento příběh. Myslím že si najde diváky především mezi teenagery. Já si film užila a hlavní herečka byla taky moc fajn. Ráda se podívám i na další díl.
Vládkyňa zla (2014)
Příjemné efekty. Klidná atmosféra, herci také, co víc si přát. Angelina Jolie snad vůbec nestárne. Opravdu příjemná podívaná.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Zlodejka kníh (2013)
Děvčátko které si jde za svým a čte knížky i když by nemělo. Skvěle znázorněná doba za A. Hitlera. Konec mě překvapil a dojal. Úžasné dílo.
Thor (2011)
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Z kina jsem odcházela nadšená! Myslím, že tento film se rozhodně může nazývat komedií, to se mi v poslední době dlouho nestalo. Mnohokrát jsem již viděla komedii, co až tak vtipná ve výsledku nebyla...ale tohle je z hlediska komedie pecka! Děj nijak nenudí, spousta vtipných scének, co víc si při rodinném filmu přát.