Obľúbené seriály (10)
Kde bolo, tam bolo (2011)
Kráľovstvo (2013)
Roztomilé mrchy (2010)
Milenec z vesmíru (2013)
Minami shineyo (2009)
The Carrie Diaries (2013)
Alica v krajine zázrakov (2009)
Deurim hai (2011)
Nae yeojachinguneun gumiho (2010)
Hlavní dvojice se mi líbila, má to krásný příběh, je to poutavé, skvělá muzika. Vedlejší postavy taktéž super. Bavilo mě sledovat další a další díly. A přesně takhle by to mělo u seriálů být. Takže u mě za 5*