Recenzie (159)
Elephants Dream (2006)
Souboj dvou mysli - technicka se snazi nadchnout tu druhou (naturalickou) ktera je tim znechucena... Tak jsem to aspon ja pochopil a jsem nadsen co lide pomoci open source programu dokazou. Velmi peknou animaci doplnuji zajimave napady.
Zlatý Glóbus 2009 (2009) (relácia)
Velmi pekne predavani cen, ktere dopadlo presne jak jsem si predstavoval. Reklamni pauzy nebyly tak strasne jako u Oscaru, na druhou stranu me mrzelo ze se nedostavil Woody Allen. Jen u Spielbergova komentare ke krizi jsem se musel smat...
Spalovač mrtvol (1968)
"Ne, to by snad nebylo vhodne..."
Světáci (1969)
Film, ktery utece jako voda a v ni snoubi velmi charakteristicky humor sve doby...
Po prečítaní spáľte (2008)
That was really funny shit! Velmi pekne natocena komedie, ktera si dela srandu ze zpravodajskych sluzeb. J.K. Simmons je dokonaly! Za ten listek to rozhodne stalo a uz jsem to chtel doporucit i kamaradum v Cesku... Ale co to nevidim... Co to zase distributory napadlo?
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Hodnoceni po prvním díle: Na Novu docela příjemné překvapení. Je to dobře obsazeno i natočeno, ale selhává to v tom hlavním - v příběhu. Ohranější to už snad být nemůže...
Wall-E (2008)
Film plný dobrých nápadů a situačních vtípků, ale také klišé... Ale i tak jde celkově o příjemnou podívanou.
Detektiv Martin Tomsa (1994) (seriál)
Příběhy pěkné, občas zajímavé postavy, ale ty dialogy a režie? Prostě hrůza. Příčinou bude režie, jinak si nedovedu představit, jak by se jinak sešlo tolik špatných hereckých výkonů...
Inšpektor Lynley: Volanie po spravodlivosti (2004) (TV film)
(pod)Průměrná detektivka, která pochytila více od svých německých kolegů, než ze země původu.
Temný rytier (2008)
Nemám slov. Film šílený a přesto s plánem jako Joker. Stejně jako on jsem se s publikem smál při absurdních chvílích.