Recenzie (57)
Lost Highway (1997)
Cestou do kina nás nenapadlo, že se budeme bát jít přes park domů. Totální schíza. Nezapomenutelný film, velký zážitek, nevyprchává ani po letech. Kult.
Mlčanie (2016)
Naléhavé je poselství studie boje o víru a přesvědčení, které hlavní hrdina chová v srdci. Příběh je univerzální. Může ho nahlížet křesťan i nevěřící. Prostoru dává režisér divákovi dostatek. Hrdinou není tentokrát boxer jako v Zuřícím býkovi, ale mladý mnich. Před očima má Kristovu tvář. Obraz čistý, dokonalý a krásný. Cesta víry je cesta nejen hrdinova, ale pouť každého člověka, ať má před sebou obraz jakýkoli. Přes všechno, co lidé o vesmíru a světě vědí, odpověď zůstává skrytá a utajená. Její hledání je výzvou pro všechny lidi. Spása pak předmětem naděje čekající na ty, kdo hledají pravdu bez násilí a dávají přednost životu před smrtí.
Sopranovci (1999) (seriál)
Je čas na jarní úklid😂 Nejlepší hlášky - škoda, že nemám pamatováka.
Oceľová päsť (2011)
Vzhledem k tomu, že jsem Pěst viděl už potřetí a bavila mě jako poprvé, přidávám hvězdu.
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Temné, jakoby bez barvy. JKR se rozhodla vykouzlit pár amerických dolarů navíc.
Nebuď zlý (2015)
Odkaz Špinavých ulic je jasně patrný. Cesare podobně jako De Nirův Johnny Boy věrohodný a od počátku směřující k jedinému možnému vysvobození.
Lichožrúti (2016)
Po slibné úvodní vloupačce už jen nepovedená neveselá neparodie na mafiánské filmy. Proč bavit děti násilím? Synek ovšem přišel z kina spokojený. 💥za písničku.
Sparné leto (2015)
Nic nového pod sluncem. TS v roli rock star přesvědčivá.
Rapl (2016) (seriál)
Rapl mě svým vizuálem a náladou naprosto uspokojuje. Úvodní a závěrečné titulky má na úrovni třeba True Detective.
Quarry (2016) (seriál)
Těším se na každý další díl. Výborná atmosféra, skvělá výprava a přesvědčivé výkony herců.