Recenzie (17)
Počiatok (2010)
Celkom dobra hudba, ale sorry viac som tam toho nenasiel a urcite sa to neda povazovat za najlepsie sci-fi (podla toho ako to vychadza v rebrickoch).
Predátori (2010)
Tragi-komicky pribeh o Jankovi (Adrian) a Marienke(Alice), ktori sli do lesa a zlikvidovali zlu babu jagu (alebo dokonca az tri?):)
Shoot 'Em Up (2007)
Väčšiu dementnosť som už dávno nevidel.
City Island (2009)
3.5 pracky whirpool
Potomkovia ľudí (2006)
Zda sa, ze som jeden z mala, ale mne ten film prisiel dost dementny.
Avatar (2009)
Bolo to pekné, farebné a to je asi tak všetko...
Svitanie (2009)
Keby to nebolo sci-fi, ma o jednu menej.
Fantastický pan Lišák (2009)
3 a pol
Spartakus (2010) (seriál)
Filmu 300 sa to úplne vyrovná. Obe dielka su rovnako otrasné:) Strata času...
Defendor (2009)
Úplné štyri hviezdičky to nie sú, ale aj tak som bol príjemne prekvapný príbehom aj Woodyho výkonom. Chíľkami som tam dokonca videl Forresta a trošku som aj dúfal v podobný koniec:)