Recenzie (4)
Báječná léta pod psa (1997)
Kniha Michala Viewegha je jednou z mých nejoblíbenějších vůbec. Film je ve srovnání s ní bohužel docela ochuzený o mnoho vtipných částí a vůbec celý ten humorně-intelektuální pohled malého Kvída mi tam trochu chyběl, ale i tak si myslím, že to mohlo dopadnout podstatně hůř. Take it easy!
Vianočná koleda (2009)
Velmi povedené a rozhodně od Polárního expresu příběhově daleko bohatší (což je dáno asi předlohou) s tou pravou vánoční atmosférou. Druhá polovina je zatraceně strašidelná a ponurá, takže pro děti asi moc ne-e........část s Duchem minulých Vánoc pro mě byla doslova kouzelná.
Eurotrip (2004)
přiznávám...zatraceně přemrštěné hodnocení, ale ten večer kdy jsem měla tu čest zhlédnout to poprvé to byla pro mě grandiózní sranda a to i přes (nebo možná pro) ten "typical american" pohled na Slovensko/cokoliv z východní Evropy alá komunistický zapadákov......vzhledem k tomu, že se to celé naštěstí nebere (na Američany) vůbec vážně tuhle maličkost s radostí přehlédnu. WONDER SEX a tričko zdarma the best :-)
50/50 (2011)
Film, který přes docela depresivní téma ukazuje, že né všechno špatné a zdánlivě bezvýchodné co nám život z nenadání připraví musí nutně skončit zle. Joseph Gordon-Levitt hrál skvěle a Anna Kendrick mě coby jedna z Twilight stár potěšila milou civilní rolí.