Obľúbené seriály (9)
Priatelia (1994)
Bez tohto seriálu si nedokážem predstaviť svoje školské roky (práve vtedy to bežalo) . Každá jedna časť bola aj je originál.. 101%
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Akty X (1993)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Krehké vzťahy (1999)
Láska je Láska (2004)
11.5.2014 som náhodou prepínala TV a narazila na tento seriál, videla som asi posledných 10 minút, ale zaujalo ma to tak som to vygooglila a našla na YT pilotný diel. Tak som si to pozrela a neviem prečo ale zaujal ma tak som pozerala ďalej a ďalej, až som cca o dva týždne neskôr nedopozerala posledný diel šiestej série. Bol a aj je to super seriál - romantický, dramatický, komediálny... no proste super... Normálne mi bude chýbať to že už niesu ďalšie časti... Alice, Shane, Tina, Bette boli geniálne ale Jenny sa mi od začiatku nepozdávala- totálna blbka.... ďakujem za tento seriál bol super už teraz mi chýba pokračovanie... :)