Posledné recenzie (61)
Černé zrcadlo - Beyond the Sea (2023) (epizóda)
Zbytočne dlhé, prepálené, a v konečnom dôsledku aj ľahko predvídateľné. Keby aspoň miesto sektárskeho začiatku došlo k nejakej nehode...fakt to nestálo za to, hodina 20 strateného času, a to som fanúšik Black M. Herecké výkony však nesklamali.
Šťastlivec Hank (2023) (seriál)
Úplná pecka pretlačená inteligentným humorom a nezaťažená korektnosťou. Prečo také nízke hodnotenie? Odpočinkové pozeranie, veľmi umne napísané. Autor literárnej predlohy je držiteľom Pulitzera (Asi za román Zánik Empire Falls, pokiaľ sa nemýlim.)
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Ja celkom chápem kritiku a tak, ale na druhej strane...vďaka výbornému McGregorovi sa dá veľa odpustiť, takisto použitie pôvodných hercov z trilógie...veľa u mňa zavážilo, že som si pozrel prequel trilógiu pred tým....a hlavne záverečná konfrontácia na mne zanechala rovnaký alebo väčší dojem ako posledná bitka Obi Wana a ešte neznetvoreného Darth Vadera v SW III. 5 iba kvôli prehnane nízkemu hodnoteniu na ČSFD. Mňa aj tak najviac vyrušovala hudba, ktorá sa ani zďaleka nemôže rovnať Williamsovmu dielu.