Recenzie (55)
Dračia nevesta (2015)
Pekné, len tak trochu ,neruské,, škoda. Skôr som mala pocit, že pozerám akýsi vikingský príbeh.
Winnetou (2016) (seriál)
Len to NIE! Sklamanie a veľké.
Zázračný nos (2016) (TV film)
Celkom pozerateľná rozprávka. Nenadchne, no ani nerobí z diváka totálneho blba. K dabovaniu slovenských hercov, ak my, Slováci bez problémov pozeráme české filmy bez dabingu, deti nevynímajúc, myslím, že ani Český divák nie je o nič hlúpejší aby slovákom nerozumel.
Učiteľka (2016)
Začiatok filmu. V 1983-84 vchádza učiteľka do triedy a zdraví deti Dobrý deň!? Tí jej odpovedajú takisto dobrý deň namiesto Česť práci. Buď autor nemá o tej dobe ani páru, alebo to riadne prepískol. Inak záver sedí. Rýchlokvasení demokrati sedia doteraz nielen na miestach učiteliek.
Na jezeře (2013) (seriál)
Surový príbeh odohrávajúci sa v nádhernej prírode. Zneužívanie detí nie je ničím novým, no to čo sa dialo okolo toho je fakt silné. Ľudia bez morálky, neúcta k rodine, deti bez nádeje na niečo pekné. Smutné a dúfam, že vymyslené.
Lidé aljašské divočiny (2014) (relácia)
Úprimne im závidím. Ich odvahu, jednoduchosť, súdržnosť. Dokázať tak zahodiť za hlavu tento svet, umelý, necitlivý. Oni, nie My vieme o čom je život a čo je dôležité. Rodina, dôvera. My máme autá, baráky, počítače a pomaly si večer nemáme čo povedať. Držím im päste.
Na ostrie noža (1997)
Krásna príroda, ako inak skvelý Hopkins. Škoda, že sa točí málo takýchto filmov.
Tajomstvá a lži (2015) (seriál)
Fajn seriál. Záverečný diel prekvapil, i keď som čosi tušila. Teším sa na druhú sériu. 100%
Všiváci (2014)
Odpad! S odporom som to sledovala zhruba hodinu, ďalej sa nedalo. Strata času.
Hannibal (2013) (seriál)
Dokonalý seriál! 1 séria 100% 2 séria 95%, záverečný diel niečo neskutočné, človek sa bál, kto si vôbec v tretej zahrá 3 séria 100%, verím, že prehodnotia návrat a bude i pokračovanie.