Recenzie (28)
Nenarozený (2014)
Lidský život-málo kdo si uvědomuje, co to znamená.
Čas na dobrodružství (2010) (seriál)
Otestováno na psychoaktivních přátelích. 10 minut po konci nikdo stále nepobral dech.
Cestománie (1999) (seriál)
Seriál jako z jiného světa. Co více si přát než navštěvovat cizí místa za doprovodu opravdu vícedimenzionální hudby a komentáře, který vám rozdělí neurony na atomy. mindblowing
Bojová loď (2012)
Bylo to tak hloupé a nevtipné, že jsem měl opravdu problém to dodívat. Cítil jsem se až trapně za rádoby frajerské hlášky a sarkasmem sršící drsné vtipy, za které by se nemusel stydět ani Troška. Patriotský domov důchodců na konci mě úplně dorazil.
Snídaňový klub (1985)
Klaustrofobická cesta do soukromí šestice teenagerů, kteří sobě navzájem odhalí až na kost. Každá postava představuje jeden stereotipní postavu, se kterou se každý na střední škole setkal,a ukáže, že být nejoblíbenější na škole neznamená vše.
Banksy - Exit Through the Gift Shop (2010)
Banksyho film, který vlastně ani není o banksym, ale nakonec to ani nevadí- něco tak impulzivního a inspirativního jsem neviděl od motivačního videa Shie LaBeoufa.
Strážcovia Galaxie (2014)
Filmy Marvelu mě nikdy nebraly a jejich suchý humor mě doslova ubíjel a proto jsem filmu moc nadějí nedával, když jsem na ně šel. O to více mě překvapilo, že ačkoliv příběh byl poněkud nezajímavý a slátaný, ale čtvěřice hrdinů vlastně docela baví.
Vo vani (2014)
Film jsem viděl na festivalu svobodných filmů a musím říct, že mě zaujal nejvíce ze všech. Ze začátku vtipně vypadající film se rychle promění na depresivní tragédii, která se vám dostane pod kůži a nezbavíte se ho ani po závěrečných titulcích.