Obľúbené filmy (10)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Franku Darabontovi se podařilo něco neuvěřitelného. A to, že v mých očích je film o kapku lepší než literární novela Stephena Kinga. Naprosto úžasný filmový snímek, který nám dává jednu z nejdůležitějších věcí, abychom se mohli postavit a jít dál. Naději a vůli. Nejlepších 5 co kdy dám!
Temný rytier (2008)
Nolan natočil úchvatný snímek, který dokonale předvádí přeměnu dobra v šílenství a zlo samotné. Kdyby se mě někdo zeptal jaká je podle mě nejlépe zahraná role, rozhodně odpovím Heath Ledger jako Joker. Parádní jízda, která má vše promyšlené a všechno do sebe zapadá. Tento realisticko-comiksový kousek rozhodně stojí za to!
Avatar (2009)
Nedokážu ani popsat, jak krásný zážitek jsem zažil v kině, když jsem se připojil k Jakeovi při cestování do úžasného světa jménem Pandora. Naprosto mě to pohltilo a 2,5 hodiny uteklo jako 2,5 minuty. Nenapadá mě nic co bych filmu mohl vytknout (Že to má prostý příběh? Tak ať, mě to vůbec nevadí ba naopak líbí se mi.). Překrásná hudba, myšlenka, příběh, zvraty a o efektech ani nemluvě. Myslím, že bude plně dostačující, když doplním, že na filmu jsem byl v kině celkem 3x. (Nemohl jsem čekat, tak dlouho až vyjde na DvD.)
Tanec s vlkmi (1990)
Stroskotanec (2000)
Naprosto úžasný snímek, který chytí za srdce a nepustí. Plný dojemných scén, které jsou obohacené o překrásnou hudbu Alana Silvestriho. Rozhodně patří do mých top 10!
Nepriateľ pred bránami (2001)
Pelíšky (1999)
Vtedy na Západe (1968)
Čistá duša (2001)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Asi bude jednoduší, když napíšu co se mi nelíbilo. NIC! Jisté místo v top 10.