Obľúbené seriály (8)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Arrow (2012)
Konečne nejaký super akčný seriál. Je to na štýl komiksu, čo niektorým môže vadiť kedže ide o vymyslené deje. Ale v dnešnej dobe sa už oplatí vytvárať len seriály ako toto. Ako som spomínal seriál ma fajn dej i keď od tretej série sa to možno trošku zvrtlo podľa môjho názoru (veľa ľudí vie kto je arrow, viac a viac je to všetko prepojené) Už len čakám, kedy sa celý svet dozvie, že Oliver Queen je Arrow čo by podľa mňa nespravilo dobrý efekt. Rozhodne som zvedavý čo prinesie 4 séria. Ale nehladiac na toto, určite to patrí medzi najlepšie seriály aké som kedy videl.
Upírske denníky (2009)
Původní (2013)
Dva a pol chlapa (2003)
Jeden z najlepších sitkomov vôbec, vždy si ho rád pozriem aj po niekoľko násobnom pozretí. Super.
Mentalista (2008)
Monk (2002)
Detstvo, seriál aj po niekoľko násobnom pozeraní stále neomrzí.