Recenzie (126)
Anjelik na nervy (2015)
Podle některých lidí, co tuhle komedii kritizují a píšou, že to byla nejhorší komedie, toto abych pravdu řekla si nemyslím. Nebylo to nejhorší ani nejlepší ale líbilo se mi to, a u pár scén jsem se celkem zasmála :)
Mimoni (2015)
Milé vtipné :D
Proti prírode (2014)
No to byl film :D takto jsem se v kině asi dlouho nepobavila :D
Za plotom (2006)
Fajn animák :)
Ja, zloduch 2 (2013)
jééé super animák ! :D moc boží
Život je život (2015)
Tak dlouho jsem se nepobavila, fakt super! :)
Ja, zloduch (2010)
Vtipné a hlavně boží!!! :-)
Veľká šestka (2014)
Akorát jsem se dodívala, parádní animák!!! :)
Osobný strážca (1992)
Nejlepší film ! :) :
Neutečieš (2014)
Tak toto byla naprostá pecka!! :)