Recenzie (28)
Stratený v džungli (2017)
Obrovsky jsem se bavil! Daniel Radcliffe me vazne nadchnul
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Na tohle už moje Síla nestačí 😢
Stranger Things (2016) (seriál)
Okamzite se Stranger Things stali moji srdcovou zalezitosti!
Need for Speed (2014)
Nedokoukano...to se prostě nedalo! Aaron Paul herecky totálně mimo
To (2017)
Nemuzu jinak!Skvele!👍
Narcos (2015) (seriál)
Zde neni potreba zadny komentar!
Život (2017)
Bavilo me to...a ne malo!
Resident Evil: Posledná kapitola (2016)
Myslim ze dve hvezdy jsou az dost! Neskutecne slabe!Stupidita dialogu az neuveritelna...
Logan: Wolverine (2017)
Tak takhle jsem se dlouho u filmu necitil...uz ted se tesim az si to pustim podruhe! Diky Hugh👍!
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Skvele rozsireni SW rodiny...Vader je fantasticky!