Recenzie (19)
Sila priateľstva (2007)
Přecitlivělé americké téma v citlivém americkém filmu s konečně citlivým (a ruku na srdce, i skvělým) Sandlerem + Reign Over Me v podání Pearl Jam...
Návrat do budúcnosti (1985)
Klasika. co nikdy nezestárne, dokonalé hrátky se scénářem, efekty, hudba, herci...
O 28 dní... (2002)
Jednoduše nejzáživnějsí a nejděsivější "zombie" skoro-apokalypsa všech dob. Ohromnou práci zde odvádí hudební podklad, který vám srdce rozbuší zaručeně, a Cillian Murphy :)
Insidious (2010)
Asi ten nejjednodušší a nejlepší horor posledních let. Vyleká, ale především vyděsí. Hudební podkres je dovedený do dokonalosti. I po několika letech jsou některé scény naprosto nezapomenutelné a straší neustále. :) Navíc Rose Byrne je nádherná.
Útek do divočiny (2007)
Skvělý Hirsch, Penn i Vedder... :)
Drive (2011)
No... kdo by nechtěl být tak charizmatický jako Gosling, že? Z celého filmu úplně kapou slova jako ultramegahypercool a tak... :) love it.
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Věděl jsem, že je Hermiona skvělá, ale po Wallflower ji miluji! Příjemná role Dylana McDermotta, Paula Rudda... Charlieho boj jsem cítil během celého filmu.. a fandil jsem mu! :)
Labyrint (1986)
Geniální hudební podkres a herecké výkony nejen Bowieho z této pohádky dělají cosi víc.
Klub samovrahov (2001)
Jeden z důvodů proč tak miluji Irsko + skvělý Murphy, minipříběhy ostatních postav a neoposlouchatelný soundtrack. Také je to film, který jsem v životě viděl asi nejvíckrát, už z důvodu, že jsem si na něj musel dělat vlastní titulky...