Recenzie (403)
Kill Bill (2003)
Byl jsem původně na čtyřech hvězdách, ale v rámci přípravy na Tenkrát v Hollywoodu jsem se podíval na všechny Tarantinovy filmy, dva z nich jsem neviděl (Jackie Brown a Osm hrozných) a k některým jsem se vrátil po hodně dlouhé době. Právě do té druhé kategorie spadá Kill Bill (oba díly ať už na ně koukáte jako na jeden film nebo dva) a po patnácti letech, kdy jsem film viděl naposledy tehdy jako šestnáctiletý pižďuch musím říct, že pokud by se měl jediný Tarantinův film označit jako jeho masterpiece, je to právě Kill Bill. Je to film, kdy po Gaunerech, Pulp Fiction a Jackie Brown natočil něco opravdu vyjímečného a jedinečného.
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Hobbs a Shaw v osmém Rychle a zběsile ukázali, že na svoji sólovku jednoznačně mají a fanoušci Johnsona a Stathama by měli být jednoznačně spokojeni. Více zde: https://t2knews.webnode.cz/l/recenze-rychle-a-zbesile-hobbs-a-shaw/
Banda (2019) (seriál)
Gartha Ennise mám rád a jeho Preacher mi svého času otevřel dveře do světa komiksu. Před uvedením The Boys jsem se obával, že těch komiksových adaptací je v dnešní době zkrátka už dost, ale byl jsem vyveden z omylu a budu rád pokud se pro projekty, jako The Boys vždycky najde místo. Více zde: https://t2knews.webnode.cz/l/recenze-the-boys/
Spider-Man: Ďaleko od domova (2019)
Nemůžu si pomoct, ale plnou palbu prostě dám. Spider-manovské sólovky jsou pro mě v MCU aktuálně to nejzábavnější, co se v něm nachází. Trefili se mi do noty zkrátka ve všech ohledech a jako bonus tu navíc přichází po Keatonovu Vulturovi další vynikající záporák. Far from Home funguje jako sequel k Homecomingu, který se prováže i se staršími kousky z MCU (Iron Man, Civil War) a zároveň i jako epilog k epické Endgame. Díky Hollandovi a spol. navíc baví nejen Spider-man, ale i Peter Parker a jeho teenagerské strasti. Jo a asi poprvé jsou dvě potitulkové scény, které jsou obě zatraceně důležité pro další vývoj a směřování nejen Spider-mana, ale i celého MCU. Takže vydržte až do konce závěrečných titulků. V Marvelu sice jedou pořád na jistotu, ale je to jistota, kterou si jen těžko neužijete. 90%
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Tu čtvrtou dávám s přimhouřením obou očí.. ale opravdu to není taková tragédie, jak se podle prvních reakcí zdá. První dvě sólový Wolverinovky mi pořád přijdou jako nejslabší díly celé xmenovské ságy. Dark Phoenix se sice neloučí v epickém a povedeném stylu jako Avengers a postavy v ní nedostavají tolik prostoru (u Storm mě to mrzí asi nejvíc), ale o vyloženou ostudu se nejedná. U Fassbendera si navíc užijete každou minutu, co je na plátně, a to taky není málo. 75%
Na zlej strane (2018)
Na špatné straně rozhodně není špatný film a má výborného Gibsona a Vaughna.. ale měl zkrátka ještě na víc. Více zde: https://t2knews.webnode.cz/l/recenze-na-spatne-strane/
Captain Marvel (2019)
Další povedený a zábavný origin. Více zde: https://youtu.be/vdBw7LkCWUE
Robin Hood (2018)
Tohle se vážně nepovedlo. Více zde: https://t2knews.webnode.cz/l/recenze-robin-hood/
Zrodila sa hviezda (2018)
Povedené hudební drama, které výrazně táhne Bradley Cooper z pozice hlavní postavy i režiséra a samozřejmě i přesná Lady Gaga.. Více jsme se rozpovídali zde: https://youtu.be/yI6ZXYmMumY
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Hodně povedená záležitost, u které kazí malinko dojem předvídatelnost hlavní dějové linky. Více zde: https://t2knews.webnode.cz/l/recenze-the-umbrella-academy/