Recenzie (402)
Modrooký samuraj - Série 1 (2023) (séria)
Po shlédnutí finále jsem hodně dlouho zvažoval, jestli dát plný počet hvězd nebo ubrat. Nakonec dám čtyři a budu doufat, že tvůrci do dalších řad přijdou s vyváženější podívanou v rámci jednotlivých epizod a nakonec se dostat i trochu víc pod kůži hlavní hrdince, protože Mizu si to jednoznačně zaslouží. Škoda, že se první řada po páté (nejlepší) epizodě změnila v tak přímočarou podívanou, kde pomalu docházel dech. Po technické ani herecké stránce není prakticky co vytýkat a karty pro další díly jsou rozdány více než solidně. 90%
Duna: Časť druhá (2024)
Dílo dokonáno jest. Druhá Duna jde dál v přesvědčivých šlépějích první části a dostává se pod kůži na mnoha úrovních stejně jako knižní předloha. Těžko by někdo mohl chtít, aby adaptace první knihy mohla vypadat jinak nebo lépe.
F1: Touha po vítězství - Forza Ferrari (2024) (epizóda)
Monza super. Sainz v Leclerc o třetí místo bylo pro tifosi na pár infarktů, ale taky by slušelo říct, že ty dva se dost respektují a rozhodně to mezi nimi není tak vyhrocené jako třeba mezi Gaslym a Oconem. Ale teda za Singapur by si produkce zasloužila střihnout za uši... Sainzovo záměrné nechávání Norrise v DRS, Norris, který bránil Russela, který se vyboural kvůli tomu.. vím, že tam nejde dát všechno, ale o tohle byla vážně škoda diváky připravit.. doporučuji si pro kontext pustit nějaký sestřih tohoto závodu.. ale Fred je borec a velký sympaťák.. těžko byste teď mezi jednotlivými principály hledali oblíbenějšího..
Newsroom - Prostě jsme se rozhodli (2012) (epizóda)
Takhle strhující pilot už si dlouho nevybavuju. Kolem Newsroom jsem kroužil dlouho a jsem opravdu rád, že se na něj konečně dostalo. 100%
Boj o moc (2018) (seriál)
Poslední dvě řady už se trochu točí v kruhu a asi by seriálu prospělo, kdyby se "scukly" do jedné, ale rozhodně to není tak dramatické. S touhle dysfunkční rodinou je radost trávit čas a veškeré ceny v hereckých kategoriích jsou naprosto oprávněné. 90%
For All Mankind - Rozdelený dom (2023) (epizóda)
Pomalu se vytrácí pachuť z tragické třetí sezóny. Zatím nejkonzistentnější a dost možná nejlepší řada od stále nepřekonané první.
Slow Horses - Vyjednávanie s tigrami (2023) (epizóda)
Ne všechny odklony od předlohy se mi líbí, ale asi ten nejzásadnější si zvládl Will Smith obhájit velmi slušně. A Nicka Duffyho tu nesnáším ještě víc.
Rod Draka - Náplavomarka (2022) (epizóda)
Druhá polovina řady zatím trochu zaostává za tou první, ale subjektivně mám vždycky problém s většími časovými posuny a přeobsazováním (u Rhaenyry považuji recast za ten "nepovedenější" oproti Alicent). Kdyby se ale v duchu posledních 15ti minut nesl celý díl, dal bych klidně poprvé Rodu Draka plný počet. Příslib věcí budoucích je velký a největší problém pro mě bude, že tu vlastně nemám komu "fandit", ale jako rozšíření loru zatím HotD beru všemi deseti.
Godzilla vs. Kong (2021)
Tohle patří tak maximálně na Hallmark a ne do kina.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Pořád to tam je a ne že bych Part 2 vyhlížel s nějakou bezbřehou nedočkavostí, ale těším se na ni. Předpokládám, že McQuarrie s Cruisem si pro nás připravili kulervoucí finále. První část je poctivých 80%