Recenzie (128)
Black Books (2000) (seriál)
IT Crowd (ze stejné tvůrčí dílny) mě baví víc, a je vidět, že některé nápady autoři vzali z Black Books. Třetí sérka nejlepší
Studio 30 Rock (2006) (seriál)
90% velká kvalita, boží Baldwin, Fey a Morgan
Párty na klíč (2009) (seriál)
Are we having fun yet? První série: 70%, první půlka slabších padesát, ale od party ve stripklubu to jede téměř geniálně.
Normal (2009)
Vizuál uhrančivý a v českých končinách nevídaný (což je ostatně patrné už z trailerů, že), problém (alespoň pro mě) spočívá ve velmi jednoduchém příběhu - je to prostě divadelní hra nasnímaná sexy záběry a filtry. Bohužel (a tady určitě hrály roli peníze) se vše odehrává prakticky jen na třech lokacích + cca osm záběrů odjinud. Takže je to kopa detailů na tváře, zatímco pokud se dostane film mimo celu je to úplně o něčem jiném, to by ale asi stálo jiný peníze. Osobně mě neuspokojila ani filozofická rovina filmu, zakončená celkem zbytečným (doslovným) dovětkem. Viděno taktéž v CB CineStaru při světové premiéře.
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
Po 1 a 1/2 sezoně mi to stále nepřirostlo k srdci, tak jak jsem si myslel, že přiroste. Doktor a jeho cylongirl mě vyložene s*erou. Starbuck je teď úplně mimo, no, dám tomu ještě šanci do konce sérky a uvidím...
Gossip Girl (2007) (seriál)
B.,S.,J.,N. ach ano, jsem ztracen...
Úkryt (2002)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec!
Prísľuby z Východu (2007)
Tohle, že je Aragorn, pcha. Viggo je úchvatný!
Čierna kniha (2006)
7/10, zbytečně moc barevné a nezvládnutý závěr, při 145 minutách bych nečekal, že v posledních deseti bude režisér kupit překotný zvrat na zvrat (proč ne, ale tohle bylo jako kdyby mezi scénami vždy vypadlo deset minut vysvětlování).
Alias (2001) (seriál)
1. série 4*