Recenzie (271)
Polda - Série 4 (2020) (séria)
Oddechový, pro pobavení. Dobré dialogy s výbornou hudbou....
Fotografie zemřelých (2020) (seriál)
Po druhém díle jsem to vzdal. Škoda času. Ptákovina.
Pod rúškom noci (2016)
Stále otřepané téma....Film o mafiánech.
Sting: Live at the Olympia Paris (2017) (koncert)
Když bych si pustil tento koncert bez vědomí, kdo je interpret, myslel bych si, že se jedná o nějakou partu kluků zkoušející v garáži. Jsem příznivcem Stinga, ale nechápu, že takto zpracovaný koncert pustil do éteru..! Špatně nazvučený koncert, zpěv byl hrozný. Když je něco špatně, tak je to špatně! Je jedno, jestli to je koncert od Madony, Stinga nebo Járy z Prahy. Po druhé skladbě, jsem znechuceně koncert vypnul. Na tomto příkladu je vidět snobizmus lidí ( uvažující, že Sting by přece nemohl hrát a zpívat špatně ). Za mě pouze jedna hvězda a to jen proto, že patří mezi mé oblíbené inerprety!
Golfová palica (2004)
mám podobný názor jako "Cival"
Herec (2020) (seriál)
Ve třetím díle se mi nelíbilo zpracování emigrace do Německa (trochu pohádka s německým pásovým vozidlem...), ale jinak dobrý. Jelikož podporuji českou tvorbu dávám 5 hvězd.
Údolí květů (2006)
Hezký příběh, ale nešťastně zpracovaný
Boh ti žehnaj, Ozzy Osbourne (2011)
Spíš by se měl film jmenovat "Bůh by ti měl nakopat do ...., Ozzy Osbourne". Lidé, kteří ubližují zvířatům z rozmaru jsou zrůdy! Zakomplexovaný blbeček s průměrným hlasem měl štěstí. Black Sabbath jsem v mládí poslouchal stejně jako Deep Purple nebo Led Zeppelin. Po zhlédnutí tohoto filmu jsem svůj náhled na tohoto típka změnil. Ozzy je pro mne ubožák.
Slash: Made in Stoke (2011) (koncert)
Výborný Slash a geniální zpěvák Myles Kennedy s vynikající barvou hlasu. Zazpívat takto na živým koncertě, to jen tak někdo nedokáže... Klobouk dolu!
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Hlavní hrdinou nájemný vrah? Hmm to kamsi civilizace došla...