Obľúbené filmy (5)
Súmrak (2008)
Lego príbeh (2014)
Perfektní film, uz jen ta prace kterou si museli animatori dat je neskutecna a pribeh je skvele prolnuty se synem a otcem coz se ukaze na konci filmu a filmu davam proto 5/5 a hodnotim jej slovy dokonalost :)
Statočné srdce (1995)
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Skvela kamera perfektni zabery, pribeh neni nic extra protoze jsem nechapal nejake pasaze take me mrzi role pana Donutila ktery tam byl jen chvili ale i tak me pan Boleslav Polivka v hlavni roli nezklamal :)