Recenzie (16)
Súmrak (2008)
ach ach ach ach boze debilny amici teraz to prepiskli uz len mislienka spojit vlkodlakov a upirov nedava zmysel. A rozdelenie upirov na temnych a svetlych ooo boze
Kobra 11 (1996) (seriál)
nezmyselná hlúpa strielačka a zároveň zlá detektívka 12percent
Takmer hrdinovia (1998)
No čo dodať komédia na pobavenie. Už len starý sedlák Farley tento film oživil na dokonalosť best scenes : Pozor ále to je jen veverka ale má neco v tlapkách A ten orol the best
Tlsťoch z Beverly Hills (1997)
Ach vy by ste nenatočili ani hovno tento film je parádna paródia na skvelých ninjov hlavne že niáké staré jebnuté sračky ako útek z ritnice shawhang stále pozeráte
Traja mušketieri (2011)
Naozaj dobrý film Logan lerman splnil svoju rolu drzého darthaňana a tento film v 3d bol ozaj perfiš na tento film moze dat odpad iba najväčší vypatlanec z čsfd
Starsky a Hutch (2004)
Podarená komédia o dvoch súperiacich policajtoch. Parádička pobavil som sa
Mušketieri na Harleyoch (1992) (TV film)
myslím že tento takzvaný tv film si nezaslúži toto hodnotenie mozno bol zdlhavý ale naozaj odpad si nezaslúži
Návrat do budúcnosti (1985)
Stará dobrá americká klasika milujem tieto filmi hlavne sa mi páčil šialený doktor a to že stroj času je deloreyn pri každom filme som mal pocit ako keby som tam bol najlepsia bola asi 3 a 1 a asi aj 2 takze vsetky odporucam pozriet
Vtedy na Západe (1968)
vypeckovaná westernovka ako má byť naozaj super pozrel som si ju sám a bol som z tochto filmu nadšený ale aj tam ani neviemprečo ale dávam 4 hviezdy ale za hudbu by som dal aj 10 hviezd naozaj dobrý film
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
Stupidita a debilné ego čo ste sa všetci zbláznili ! parádne dielo úžasného spisovatela ricka riordana nerozmiem ako toto moze niekto hodnotiť na 57 percent ja dávam 5 hviezd