Recenzie (878)
Centurions (1986) (seriál)
Absolutní srdcovka, i když jsem tehdá nerozuměl ani slovu, protože seriál běžel na Cartoon Network v originálním znění, tak jsem si to vždycky neskutečně užíval. POWER EXTREME!!!
Rýchlo a zbesilo 4 (2009)
Kurva, koho baví digitální honičky v tunelech?
Karanténa (2008)
Asi je to tím, že jsem ještě neviděl REC, ale bavil jsem se královsky. Akorát škoda, že samotný konec je prozrazen už v traileru...ale i tak, dobrotka.
Polnočný vlak (2008)
Když člověk přijme skutečnost, že je to opravdu horror a že to točil Japonec, tak tomuto filmu odpustí občas celkem dost stupidní scénáristické kličky...tohle je prostě naprosto brutální (brutality ve filmu je, že by z toho jeden začal srát krev) audiovizuální náser. Navíc Vinnie Jones je badass motherfucker už od pohledu, takže jeho podání "butchy" jehož obživa je mu zároveň i koníčkem (no, i když...;) je až mrazivě věrohodné. Pro milovníky horroru naprostá povinnost!
Screamers: Hon na človeka (2009)
Škoda toho velmi hloupého scénáře a té přehnané dávky hloupých klišé...jinak se na to dá dívat a člověk se u toho dokonce ani nenudí. Je to sice jasný low-budget, ale oproti těm obvyklým srancům, které na nás chrlí američani, je tohle rozhodně nadstandart...nebýt blbého scénáře..
Modré z neba (1996)
Film je to pekný, o tom žádná...jen se mi moc nelíbí jednání Amy, prostě klasický příklad sobectví a vydírání...no, ale jinak je to příjemný film.
Strážcovia (2009)
Když se objeví film, který je podle kultovního komiksu, scénář k němu napíše samotný Solid Snake a režíruje to Snyder, tak to přece nemůže dopadnout špatně. Celé ty 3hodinky utečou vcelku rychle a vy zjistíte, že na konci jste očima snad úplně přilepeni na plátně :) Už se moc těšim na slibovaný 4hodinový director's cut, na který se snad naši čupr distributoři nevyserou. A Rorschach je nejlepší a nejdrsnější superhrdina všech dob (navíc se chlápek umí i oblíkat...má prostě styl jak "zkurvysyn";)
Džúni kokuki (2002) (seriál)
Myslím, že tu už bylo ke Dvanácti královstvím napsáno celkem dost...a já můžu jenom dodat, že s většinou souhlasím, ale jedna hvězdička přeci jenom musí dolů. Plný počet bych dal v případě, kdyby se seriál "občas" tak strašně netáhl. Tím nechci říct, že by to byla nuda, ale není to zas takový odvaz. A taky mě celkem dost štve ona nedokončení linie s Taikim, když je tam tak krásně načnutá "v obou rovinách"... ale s tím se můžu asi jít bodnout :) K animaci a kresbě bych řekl, že je jen lehce nadprůměrná...prostě ani výborná a ani špatná. Ale o to tady nejde...v případě tohoto anime jde hlavně o velice rozvinutou mytologii a podání příběhu...a o skvělého Rakushuna (čistě subjektivně :).
Skrytá identita (2006)
Celkem dost laciná kopie Volavky..navíc postavy se chovají dost podivně a člověk nepochopí ani proč (dokonce ještě více mimo mísu jak u Happeningu...ale zase Wahlberg tady celkem válí). A nad závěrečnou deus ex machina s CD musí každý vrtět hlavou...prostě lacná kopie, nechápu jak tohle mohlo získat holohlavce za nejlepší film a scénář..
Zkažená mládež (2007)
Zahnáno sice do extrému, ale člověk těm zmrdům fakt přeje smrt....nicméně krásný příklad toho, jak to může dopadnout, když někdo nemá vlastní názor a podvolí se většině jen, aby nebyl outsider.