Obľúbené seriály (2)
Priatelia (1994)
Asi neřeknu nic nového, ale tenhle seriál je naprostá bomba. Můžou ho dávat pořád do kola a mě bude stále stejně bavit.
M.A.S.H. (1972)
Ikdyž tenhle seriál není zrovna nejnovější, zaručeně patří mezi ty nejlepší. Mám ráda inteligentní humor a v tomhle seriálu s ním tvůrci rozhodně nešetřili. Všechny díly už jsem viděla několikrát a přesto mě ty vtípky vždycky znova dostanou.