Recenzie (3)
Muž vo vlaku (2018)
The Commuter je prostě taková Neesonská hollywoodská klasika. Scénář, role, dynamika filmu- obdobná jako v Taken, díky čemuž se film řadí mezi ty lepší akční krimi filmy. Co bych ale obzvláště chtěla vyzdvihnout a za co přidávám hvězdičku je práce s kamerou, která byla skvelá a pečlivě promyšlená do posledních detailů.
Pirko (2016)
Hodně kontroverzní film, který chce svým obsahem šokovat- což se poměrně dost daří (4 lidé odešli během promítání). Sama vlastně nevím jak film hodnotit, je to strašně těžké a závažné téma.. Všem nám přijde, že obchod s bílým masem se nás netýká a děje se to jen někde za oceánem a nechceme si připustit fakt, že by se to mohlo dít ve vedlejším baráku. Hvězdička za téma.. 2 hvězdičky za skvělé herecké výkony především Dominiky Morávkové Zeleníkové, ale i ostatních (mně) "neznámých" herců, kteří filmu dodali na autentičnosti..... Smíšené pocity, které mi budou vrtat hlavou ještě minimálně týden..... za mě 3+ hvězdičky...
To (1990) (TV film)
Kousek tohoto filmu jsem poprvé viděla když mi bylo 8 a tajně jsem ho sledovala u dveří zatímco se na něj rodiče dívali v obýváku. Zřejmě z toho důvodu mám strach z klaunů a měla jsem noční můry pěkných pár let. Odvahu jsem našla po 13 letech tedy v jednadvaceti a i přestože film se zdá velice zdlouhavý a někdy se člověk ztrácí v časové ose, stále to pro mě bude "TEN" horor, kvůli kterému mám hrůzu z klaunů a ze kterého mi nejvíce nabíhá husí kůže.